יום שני, 2 באפריל 2001

קריירה

סבא הימיני ביותר.
כמנהל בכיר בתנובה
''שחזרתי מהצבא התמניתי למרכז גידולי שדה. בשנים  1962-1965 הקיבוץ שלח אותי ללמוד כלכלה חקלאית באוניברסיטה ברחובות. בכל יום ראשון בבוקר הייתי נוסע באוטובוס לרחובות וחוזר ביום חמישי הביתה. ישנתי בדירת סטודנטים ברחובות. באותה תקופה חנהלה נישארה לבד עם עדי וליאור.
בשנת 1965 לאחר סיום לימודיי, מינה אותי הקיבוץ להיות מרכז משק, את תפקיד זה מילאתי כ 3 שנים. לאחר מכן הייתי 3 שנים גזבר הקיבוץ, ועם סיום תפקידי חזרתי להיות מרכז משק. ב 1977 הייתי מנהל מפעל פסגון בנווה איתן, מפעל לייצור פרופילים מסיבי זכוכית. בשנת 1981 הציעו לי לעבוד בתנובה(ספקית המזון הגדולה בישראל) למשך כמה שנים,  אך בפועל עבדתי כ 20 שנה. תמיד עבדתי בתפקידים הכי בכירים- הייתי מנהל מחוז המרכז ולאחר מכן מנהל חטיבת הבשר. כמו כן הייתי חבר מזכירות (צוות המנהל של תנובה). ב 1.1.2000 בגיל 65 סיימתי את עבודתי בתנובה. לאחר מכן הצטרפתי לחברה פרטית שעוסקת בייעוץ כלכלי, חברה שאני עובד בה עד היום בגיל 75''.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה